torsdag 6 november 2008



6 kommentarer:

Mikaela sa...

Photoshopkursen startat den 1 januari, du kan betala samma dag om du vill, maila på mikla@bostream.nu för mer info

Cajsa sa...

Hej! Kul att du hittat oss!. Ja, det är samma kisse, fast nu är hon lite större! Hoppas att allt är bra med er. Vilka fina kort du gör. Superduktig! Ha en trevlig helg. Hälsa alla. Kram Cajsa, Magnus, Maja & Signe.

Cajsa sa...

Såg en kommentar på din sida ang. en photoshopkurs. Jag vill oxå gå. Vem är det som ordnar den hos er?
Cajsa

Lillemor sa...

Hejsan!
Pappret heter Akvarell 240 gr från Ljungdahls Officiana, köpt på Bokia. jag använder en ganska hårs syntetpensel och mycket lite vatten. Lägger på många lager och låter dem torka ordentligt mellan varven. Börjar med ett ljust lager
och ökar på färgstyrkan mer i kanten. Lycka till!
Lillemor

Tygbiten sa...

Så mycket fint du har gjort!
Storybooks största bokstav är 17 mm och Fiestas är 33 mm. jag tycker Storybook är perfekt för kort men vill inte vara utan Fiestan för kortare ord som tex Tack

Jojjo sa...

Tack för kommentar på min blogg :)
Fonten jag använt till 35-års kortet heter Bleeding Cowboy, den har jag laddat ner nånstans ifrån...